Kick-ass Flash templates from TemplateMonster!

Sizce İdeal Bir İş Nasıl Olmalı ?

İlk olarak sahip olunabilecek en güzel iş nasıl olmalıdır sorusunun yanıtını alalım.

*** En başta işimiz tüm zamanımızı almamalı.
*** Geliri Yüksek Olmalı
*** Sürekli artan bir kazanç olmalı
*** Sosyal aktivitelere ayırabilmeliyiz
*** Emeklilik şansımız olmalı
*** Emekli olduktan sonrada gelirimiz azalmamalı

Peki, Bu Şartları Taşıyan Bir İş Var mı ?

Sırayla gidelim;

İlk olarak işimiz tüm zamanımızı almasın diyoruz ama hangi iş vardır ki günde en azından 8 saatimizi almasın? Asgari ücretle çalışanda holding patronu da günde 8 saatten fazla çalışmaktadır. Hatta bir çok meslek dalında günde 12 saat hatta 15 saat bile çalışanlar vardır aldıkları ise 3 kuruş maaştır. Maalesef ülkemizde iş ne kadar zorlaşırsa ücret de o kadar azlamaktadır.

İkinci olarak gelirin yüksek olduğu bir işe kimler ulaşabilir? Yüksek lisans yapmış bir mühendis mi? Yoksa yüksek cirolara ulaşan bir firma patronu mu? Her ikisinin de yerinde olabilmek çok zordur ya çok güzel bir eğitim almamız gerekecektir, ya da ciddi bir miras kalacaktır ki kendimize ait bir firmamız olsun.

Sürekli artan bir kazanç olmalı dedik, ama sanırım bu şartı söylerken memurları otomatik olarak saf dışı bırakmak lazım. Çünkü her sene enflasyonunda altında zam alırlar ve evlerini dahi zor geçindirirler. Sürekli artan bir kazanca ulaşmak için mutlaka ticaret yapmamız gerekecektir. Çünkü her ay iş hacmini yükselterek sürekli artan bir gelire ulaşılabilir.

İşte en çok şikayet edilen konu da budur. Tamam iyi bir kariyer, iyi bir gelir istiyoruz ama bunu elde edebilmek için ailemize, sevdiklerimize veya arkadaşlarımıza ne kadar zaman ayırabiliyoruz? En son ne zaman sinemaya ya da bir tiyatroya gittiniz? En son ne zaman 3-5 arkadaş bir araya gelip bir şeyler yaptınız? Galiba epey zaman oldu sosyal aktivitede bulunmadınız. Evet en zoru da budur zaten iş hayatına o kadar kendimizi kaptırırız ki sosyal aktiviteleri unuturuz.

Tabiki o kadar emek ettikten sonra emeklilik de olsa güzel olur değil mi?

Ama emekli olduktan sonra maaşımız da yarı yarıya düşecekse galiba emekliliği bir hayli ertelemek zorunda kalacağızdır. Emekli olduktan sonra da alacağımız 3-5 kuruş tazminat da borçlarımıza gittikten sonra zaten zor geçinirken yarı yarıya düşen maaşla maaş kuyruklarında ömrümüz geçip gider değil mi? Yani emekli olduktan sonra da maaşımızın gelirimizin azalmaması ihtimali hemen hemen imkansızdır.

Tüm Bu İsteklerin Hepsinin Olduğu Bir İş Yok mudur?

Bir çoğunuz şu anda yok artık daha neler diyebilirsiniz. Ben de ilk duyduğumda aynen bu tepkiyi vermiştim. Ama böyle bir iş sahası var arkadaşlar!!! Hem de yanı başınızda,

Hepimiz her ay düzenli olarak bir süpermarkete gidip şampuan, duş jeli, sabun, çamaşır suyu, çamaşır deterjanı, bulaşık deterjanı, temizlik bezi vb. gibi temizlik ürünleri almıyor muyuz? Alıyoruz.

Özellikle kadınların düzenli olarak tükettiği kozmetik ürünleri yok mu? Elbette ki var!!!

Bu defa bu ihtiyaçlarınızı ülkemizin en büyük network devi olan Arleva'dan alarak ve çevrenizdeki arkadaşlarınıza da bu ürünlerin satışını yaparak ya da onlara da bu iş teklifini yaparak yani onlara da iş imkanı sağlayarak ekibinizi genişleterek de kazanabilirsiniz.

Hala, İşin Ne Olduğunu Anlamadım !

İşimizin kısa ve öz tanımı doğrudan pazarlamadır. Yani herkesin normalde süpermarketten de temin edebileceği ürünleri direk kişilere temin edip adreslerine kargoyla iletilmesini sağlayacaksınız. Bunun karşılığında ise ürünün satış fiyatının %70'ine kadar varan ciddi kar payları elde edebilisiniz.

Firma, bana neden kar payı versin ki, kendisi satamıyor mu?

Firmanın ürünleri her platformda satılabilecek kadar kaliteli ve markaları da bir çok platformda kendisinin ispat etmiş ürünlerdir. Eğer bir firma klasik sistemle ticareti seçerse bir çok gideri olacaktır. Bunlar, bölge bayilikleri, il bayilikleri, her biri için ofis ve depo kiraları, her biri için personel ve eleman temini, onların maaşları, primleri, SGK ödemeleri, muhasebe kayıtları, ürünler için lojistik desteği, kamyon ve tır filoları, bunları giderleri ve en önemlisi değeri binlerce doları bulan reklam giderlerini gözden çıkartmak zorundadır. Bu masrafları yapmayan bir firma mutlaka zarar eder ve ürünününü satamaz.

Ancak network marketing sistemlerinde bu masrafların hiçbirisi olmaz. Tek bir merkezden ve depodan ürünler hazırlanarak kargoya verilir. Az önce yukarıda saydığımız masraflara vereceği paraları ise temsilcilerine yani işi kabul ettiğinizde sizlere pirim olarak ödemektedir. Böylelikle hem ürün daha ucuza gelmekte, hem de kazanç pirimi ödenebilmektedir. Kaldı ki bu ürünler zaten herkesin her ay evine aldığı ürünlerdir.

Peki ekip kurmak nasıl oluyor? Sadece ekip kurarak da para kazanabilir miyim?

Zaten networkün mantığı da tam da sorduğunuz sorunun üzerine kurulmuştur. Yani sadece insanlara iş imkanı sağlayarak, ekibinizi genişleterek de para kazanabilirsiniz, hatta en hızlı bir şekilde kazanmanızın yolu budur. Hem hızlı kazanırsınız hem de ekibinize dahil ettiğiniz kişilerden de sürekli kazanırsınız. Yani ekibinizdeki bir kişinin yaptığı her satıştan ve onun da ekibine dahil ettiği her kişiden de para kazanırsınız. Network Marketingin en güzel yanı da budur. Bu konu ile ilgili detaylar ise kazanç planı ve kariyer basamakları sayfalarımızda mevcuttur.